.

VILLE DU ØNSKE,
AT DET VAR LET AT KOMME I FORM?

Test dit træningsbehov og find en plan,

der virker for dig - også på den lange bane. 


TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få testen direkte i din indbakke.

1 times (kvalitets) træning om ugen gør dig... 
STÆRK - VELDREJET - STRESSFRI - SMERTEFRI   

✓ Træning du kan holde til - og holde fast i

✓ Kost- og restitutionsvaner giver stor afkast med mikroindsats

✓ Mentale strategier genskaber naturligt forhold til mad, træning og spejlbilled

✓ Rådgivning tager udgangspunkt i viden om kvindens fysiologi i alle livets faser

 

Vælg den rette løsning for dig:

HVOR MEGET STØTTE HAR DU BRUG FOR?

Hvor selvkørende er du i din træningsrutine og gode vaner?

OPTIMERING

Jeg er selvkørende

Jeg har let ved at holde fast i en træningsplan - tilpasse den min egen krop, så jeg får fremgang.

Jeg vil gerne lære at træne med mere effekt - jeg søger nye værktøjer, som jeg kan arbejde med på egen hånd og i eget tempo.

TROUBLESHOOTING

Jeg har brug for lidt støtte

Jeg kan fint holde fast i en træningsplan - jeg skal bare være sikker på, at jeg gør det rigtige.

Jeg har brug for hjælp til at komme godt i gang - og justere i ny og næ, hvis jeg ikke ser fremgang, får ondt eller kommer ud af rutinen.

TÆT OPFØLGNING

Jeg har brug for meget støtte

Jeg har svært ved at holde fast i en træningsrutine og 
møder hurtigt udfordringer - stress, træthed, smerter eller motivationsdyk.

Jeg har brug for én, som forstår kompleksiteten i min case og guider mig løbende, så jeg ikke går i stå.

VIRKER DET? Hør fra kvinderne selv...