MAKING STRENGTH FASHION
BLIV MEDLEM I MIN TRÆNINGSKLUB >>>

VELKOMMEN TIL MIT TRÆNINGSUNIVERS  

Her er styrketræning en uundværlig luksus i hverdagen. En lille ting på dagens to do-liste, som ikke stjæler tid og energi fra dig, men fylder dig med styrke og overskud til resten af dagen og livet.

Her lærer du at træne tidseffektivt, så du med minimal indsats kan få maksimal effekt – glem alt om sveddryppende og udmattende bootcamps med bivirkninger og svingende resultater.

Min mikrotræning er designet til at passe ind i et travlt liv, øvelserne kan laves af alle, og de giver dig
en både velformet OG velfungerende krop
– også på den lange bane. 

SÅDAN KOMMER DU I GANG

Som medlem i min onlinetræningsklub 'En Stærk Sag' får du adgang til en række forskellige programmer,
der lærer dig at træne teknisk korrekt, sikkert og effektivt hjemme på blot 1 time om ugen.

Hver træning varer kun mellem 5 og 20 minutter, og du kan vælge mellem helkropsprogrammer og specialprogrammer, så træningen tilpasser sig til din dagsform og dit liv - og ikke omvendt. 

Du får derudover rådgivning og sparring, live-sessioner og den nyeste viden, og du bliver en del af et fællesskab med andre kvinder i klubben. 
 


Tøv ikke med at skrive til os

Få kompetent vejledning ud fra dine individuelle behov: 
support@annabogdanova.dk


9 ELEMENTER AF STYRKE

Hvis styrke er en ret, skal der bruges 9 ingredienser i opskriften.

Alle 9 ingredienser er afgørende at arbejde med, hvis din krop skal være klar til at kunne træne på en måde, så resultaterne kommer hurtigt og effektivt med kun 1 times træning om ugen. Du får nemlig adgang til mere af den styrke, du allerede besidder, når du stimulerer dit nervesystem, dine muskler og din forbrænding tilpas til at skabe en forandring, uden at overbelaste.

 

I mine programmer arbejder vi med de 9 elementer af styrke

Nogle programmer har mere fokus på bestemte elementer end andre. Og måske opdager du det slet ikke.

Men hver øvelse og hvert program er strategisk planlagt i forhold til de 9 elementer, så du opnår størst mulig effekt

– eller smag, om du vil.

Sansning outline

SANSNING

En tryg hjerne giver dig lov til at bevæge din krop mere. Ved at stimulere dine sanser nuanceret og varieret, får hjernen en bedre fornemmelse af din krop i verden. 

Mobilitet outline

MOBILITET

Hjernen har brug for et komplet kort over kroppen. Når du træner din mobilitet, opdaterer du hjernens GPS over alle dele af kroppen, og du vil få mere frihed i dine bevægelser. 

Stabilitet outline

STABILITET

Stabilitet er din evne til ikke at vælte, når du får modstand eller belastning på i form af fx en kettlebell. Ved at træne din stabilitet, får du bedre led- og muskelkoordination og står stærkere.

 Muskel kontakt outline

MUSKELKONTAKT

9 ud af 10 kvinder har svært ved at aktivere musklerne. Derfor skal vi arbejde med at skabe kontakt, så du kan spænde op – og spænde af igen – så du får adgang til mere kraft.  

 Signalstyrke outline

SIGNALSTYRKE

Når kontakten til musklerne er skabt, skal vi have fat i så mange muskelfibre som muligt på samme tid. Vi skruer op for signalet til dem med øvelser, der aktiverer mest mulig muskelmasse. 

 Muskelstørrelse outline

MUSKELSTØRRELSE

En større muskel er en stærkere muskel, som har evnen til at forme din krop. Men det kræver, at vi arbejder med at aktivere de hurtige muskelfibre frem for de langsomme muskelfibre. 

 Energibalance outline

ENERGIBALANCE

Du kan ikke træne effektivt, hvis du er i energiunderskud. Du skal have energi nok til de opgaver, du gerne vil udføre. Målet er at være i energibalance - hverken underskud eller overskud. 

 Energi-tilgængelighed outline

ENERGIUDNYTTELSE

Dine muskler er forbrændingsfabrikker. Vi arbejder derfor med at dirigere energien ind i musklerne, hvor den bliver brugt til at bygge dig op og give dig flere gear i din forbrænding. 

 Arbejdskapacitet outline

ARBEJDSKAPACITET

Vi arbejder med at flytte din grænse for, hvor meget kan du yde, inden du bliver træt og stopper — og gøre dig i stand til at kunne klare mere intensitet i din træning og dit liv, og kunne restituere hurtigere fra det. 


 

SENESTE BLOGPOSTS


MIN MISSION

Min mission er at gøre styrketræning til en uundværlig luksus i din hverdag.

Lige så lækkert som den mest fugtgivende ansigtscreme.
Lige så effektivt som koncentreret anti-age serum.
Lige så genopladende som et wellness-ophold.

Farvel til...
Overgearet og udmattende fitness.
Ineffektiv træning, som undervurderer kvinders styrke.
Gabende kedelig (genop)træning.

 

Jeg giver dig træningsrutinen, som du ikke kunne drømme om at falde af på: 

 

Nem. Overskuelig. Tidseffektiv.

 

7P0A2684_Light copy

KH ANNA


OM ANNA

Anna Bogdanova har en akademisk baggrund inden for adfærdsændringer, læring og psykologi, som hun har suppleret med videreuddannelse inden for bl.a. træningsfysiologi, funktionel neurologi, moderne smerteteori og stressrådgivning og 12 års erfaring som personlig træner. 

Anna har haft 10.000+ kvinder igennem sine online træningsforløb, som med sit innovative format og formidling udløste Talent 100 anerkendelsen i Berlingske Business i 2019. 

Som vicedirektør hos EuropeActive, en non-profit organisation, er Anna desuden med til at sætte standarderne for online træning og hele sundheds- og fitness-sektoren i Europa.

Netop derfor er du garanteret sikker og effektiv hjemmetræning.