Anna 2021 logo_SORT 400x180

PRÆSENTERER 





 

 

Limited edition label

ENESTE ENE

DET SIDSTE PROGRAM, DU NOGENSINDE FÅR BRUG FOR




 



INDBEGREBET AF MINIMAL EFFECTIVE DOSE

En træningsrutine, som er simpel, overskuelig, tidsbesparende og høj-effektiv. 
Ideel til dig, som ønsker klog træning i en travl hverdag.

Mit signaturprogram, som gør dig til regenten af kettlebells. 
Selv hvis du aldrig har løftet en vægt før.

Det kan meget vel blive det sidste program, du nogensinde får brug for. 


Eneste Ene udgør fundamentet i al min egen træning.

Programmet er blevet til umiddelbart efter min anden fødsel for 4.5 år siden. 
Afbrudt nattesøvn og alle vågne timer brugt på baby, familie og virksomhed havde gjort det umuligt for mig at træne, som jeg plejer. Jeg kunne simpelthen ikke holde til det.

Men jeg kunne heller ikke holde til ikke at træne.
Nakkespændinger tiltog, ryggen låste, bækkenet drillede.
Hverdagsaktivteter blev hårdere, mens mine muskler forsvandt nærmest fra uge til uge.

Så jeg valgte at sige til mig selv, at mens jeg samlede overskud til at kunne træne sådan, som jeg kunne engang, ville jeg lave et minimumsprogram, som jeg kunne holde til at lave hver dag. 

Det skulle opfylde tre krav: 
1. Efterlade mig med mere energi, end jeg lagde i det. 
2. Engagere min hjerne, så jeg ikke kunne andet, end at være tilstede lige her, lige nu.
3. Være muligt for mig at udføre stort set hver dag, selv på dage med mindst overskud.


Ambitionen var ikke at komme i topform. 
Det var at holde status quo, så vidt muligt — eller bare ikke at komme alt for meget ud af form. 
 

Åh, hvor skulle jeg blive overrasket.

Det skulle vise sig, at dette minimumsprogram endte med at få mig i bedre form, end inden min graviditet.

8E8C7CBC-44C5-4463-8B2C-255712644FD6


Hen over de seneste år fik jeg skabt meget stabil fremgang i min form og styrke.
Nærmest uden, at jeg har opdaget det — og dén del kan jeg vildt godt lide!

Jojo, det er en lækker følelse at sætte sig et mål, arbejde intenst og målrettet imod det og nå det.

Men det er faktisk endnu mere givende at opdage, at man ikke behøver at være opslugt af målet...
Man kan rette sit fokus andetsteds, og så opdage, at man er kommet længere, end man havde forestillet sig, uden at have udmattet sig selv undervejs — tilsyneladende ved et tilfælde.

Men der er selvfølgelig ikke tale om et tilfælde.

Ekstraordinære resultater opnår man netop ved at lægge en fokuseret — men aldrig udmattende — indsats, som er så realistisk, at man kan holde det OG skabe fremgang, uanset hvad der ryster éns hverdag. Uden at skulle bruge for meget mental energi på det.

Eneste Ene er blevet minimumsprogrammet, som jeg aldrig længere afviger fra, selv når bølgerne går højt omkring mig.

Tillad mig at dele denne life-saver med dig!

Skærmbillede 2021-01-14 kl. 14.19.21

Anna Bogdanova

“Min krop elsker det!! Annas guidning hele vejen (følger videoerne hver gang) gør en magisk forskel — hvis jeg ikke fokuserer og følger, ja, så protesterer min krop. Hver detalje er med, retter ind - så godt jeg nu kan, der hvor jeg er i min udvikling.

Startede med kettlebell træning hos fysioterapeut sidste efterår og fik efter 4 gang et voldsomt hold i ryggen. Nu ved jeg hvorfor!! Forskellen er Annas faglighed, visdom, guidning og opbygning af program, det at ansvaret for at mærke efter i EGEN krop, lytte og tilpasse, have tålmodighed og tillid.

Eneste Ene er en fantastisk gave til min krop, min ungdommelighed, min vitalitet og livskvalitet!”

Seniorkonsulent

Anna Bogdanova

Jeg elsker hele konceptet om mikrointerventioner og god træning på kort tid.
Jeg er glad for de korte, intense træninger med kettlebell, som jeg kan træne hver dag, hvis jeg vil.
Det er nemlig totalt urealistisk for mig at gå til noget. Særligt i en hverdag hvor der både skal drives en virksomhed og støttes op om hjemmeskoling. ”

Parterapeut & personlig rådgiver

Anna Bogdanova

Annas øvelser er dejlige at udføre.
Man NYDER selve øvelsen, selv om den er svær at udføre, og man skal tænke sig om. Og bare en lille forbedring gør en glad og lidt stolt. Meget faktisk!”

Pensionist

Anna Bogdanova

Det der gør Annas træning anderledes er den store detaljeringsgrad.
Hendes unikke måde at forklare, hvorfor de små detaljer er så vigtige. Hun formår at bryde en øvelse ned i brudstykker for så at samle det hele igen...
Wupti så har man styrken til at lave øvelsen som den skal i sin fulde form. Man er i kyndige hænder med Annas guidning og er tryg på vejen frem mod mål. ”

Qi Gong instruktør

Anna Bogdanova

Dét jeg er allervildest med er, at jeg har det, som om Anna holder øje med mig.
Starter ud med to kettlebells, og så siger hun pludselig; det jo alt for let det der. Det skal være tungt. Og ja, hun havde jo ret. Måtte hente de tungeste frem. Men hvor vidste hun det fra?.. Det er som om hun gennem video kan se, hvornår jeg ikke spænder op, er træt eller slapper for meget af. Jeg er lige dele skræmt og imponeret. ”

EE full product image

ALT DETTE FÅR DU ADGANG TIL, I DET ØJEBLIK DU HAR KØBT PROGRAMMET:

— 14 dages forberedende reboot-camp
— 24 follow-along træninger
— Bibliotek med 51øvelser med kropsvægt og kettlebell
— Opskriften for uendelig progression
— Træningskatalog med trin-for-trin øvelsesbilleder, instruktioner og oversigt over alle træninger.
— Træningsskemaer til udskrift

Alt materiale er designet i 3 niveauer, så du altid kan finde træning, som passer til dine færdigheder og dit overskud.
Programmet er dit til evigt eje, når du først har købt.

PRIS: 3.995 kr.

Ja, du kan også betale i to rater.

DETALJERNE:

Alt materiale er designet i 3 niveauer og indeholder: 

14 dages forberedende “reboot-camp”

Reboot-Camp består af 2 workshops, som hver især strækker sig over 7 dage — eller længere, afhængigt af hvilket tempo bedst passer dig. 

Her får ryddet op i kompensationer samt styrke- og smidighedsbegrænsninger, så du bedre kan træne med den rette spænding og kraftudvikling i det efterfølgende træningsprogram.

Se det som en software opdatering og en hardware servicetjek, inden du kører på med Eneste Ene. 

Hver dag byder på detaljerede videoinstruktioner med 2 øvelser, som i alt varer ca. 10 min.

Produktfoto katalog video combo


Træningsprogram 

Programmet består af 8 forskellige træninger til hvert af de 3 niveauer, som hver består af follow-along videoer en opvarmning og to øvelser: en langsom og en eksplosiv øvelse — altså en variation at swing eller get-up, som passer til lige netop dit niveau. 

Træningen tager 15-20 minutter, inklusiv både opvarmning og pauser. 

De 8 træninger kan gentages igen og igen og igen. Du får opskriften for uendelig progression, altså fremgang, i programmet. 

Niv 1 - thumbnail 

Træningskatalog

Et lækkert magasin til hvert af de 3 niveauer, som giver dig al den nødvendige baggrundsviden om programmet; oversigt over strukturen, som programmet er bygget op omkring; oversigt over alle øvelser og hensigtsmæssig rækkefølge i forskellige øvelsesvariationer, trin-for-trin billeder og vigtigste cues til alle øvelser, samt oversigt over alle træningerne.

Træningsskema thumbnail

Træningsskemaer til udskrift

Hold styr på din træning og din fremgang i strukturerede skemaer, lige til at printe ud.

 

DE 3 NIVEAUER

Niveauerne gør det muligt for dig at tilpasse din træning både i forhold til, hvor øvet du er, men også i forhold til, hvor meget overskud du har lige nu og her. 

Læs om niveauerne nedenfor og se, hvilke kettlebells du skal anskaffe.

OBS: Når du køber Eneste Ene, får du10-15% rabat på kettlebells udvalgte steder. 

NIVEAU 1

Niveau 1 ikon

Niveau 1 er for dig, der er begynder eller har haft en pause, og som ønsker at gøre din krop tryg ved bevægelse og bygge din styrke op.

Det er også for dig som er øvet, men har ramt en periode med underskud på kropskontoen.

På niveau 1 arbejder vi med kropsvægt og arbejder os op til at kunne træne med et par kettlebells i den lette ende. Det vil typisk være 4-8 kg for overkrop og 10-12 kg for underkrop, men det kan sagtens være at du lige skal igennem en mellemfase med en lettere håndvægt for overkrop og en lettere kettlebell for underkrop. 

Niveau 1 er også for dig som for en tid har brug for træning der stiller lidt mindre krav til nervesystemet. Du vil have gavn af at arbejde med mindre kompleksitet og lavere vægt end vanligt — omend det sagtens kan være du har brug for at arbejde med en lidt tungere vægt end angivet til begyndere.

NIVEAU 2

Niveau 2 ikon

Niveau 2 er for dig, der har mere end 6 måneders regelmæssig erfaring med struktureret styrketræning og/eller er tryg ved at bruge minimum 8 kg til overkrop og 12 kg til underkrop. 

Du kan ikke blive for avanceret til niveau 2. Programmering på niveau 2 er med til at dække de blinde vinkler, som står mellem dig og en tungere kettlebell og endnu større træningseffekt.

 

Den hyppigste faldgrube er, når man øger vægten på sin kettlebell for hurtigt, mens mobilitet, stabilitet, muskelkontakt og generel bevægelseskvalitet ikke når at følge med. Dit nervesystem sætter derfor en fartbegrænsning på dine muskler, så du ikke kan aktivere dem og udvikle kraft i tilstrækkelig grad. Det får vi afhjulpet med træningen på niveau 2. 

Du kan tilbringe flere år på niveau 2 og få kæmpe udbytte, blot du jævnligt husker at øge belastningen — se, hvordan du gør, i afsnittet om progression i træningskataloget.

De fleste, som rammer muren og har svært ved at sikre udvikling 2-3 år inde i sin styrketrænings-karriere, har skøjtet for hurtigt forbi niveau 2 og sprunget direkte over på niveau 3 - uden at have neuro-muskulær modenhed til dét. Begå ikke den fejl. Niveau 2 vil være en game-changer for selv den mest garvede kettle-belle. 

OBS: I perioder, hvor du har alvorligt underskud på kropskontoen og har brug for træning som stiller lidt mindre krav til nervesystemet, kan du med fordel skele til træning på niveau 1. 

NIVEAU 3

Niveau 3 ikon

Niveau 3 er for dig, der har mere end 1,5 års regelmæssig erfaring med struktureret styrketræning og/eller er tryg ved at bruge minimum 14 kg til overkropsøvelser og 18 kg til underkropsøvelser. 

Programmering på niveau 3 tager udgangspunkt i at du har en solid grundstyrke, og tager højde for at det generelt er sværere at flytte styrkeloftet når du er øvet. Vi arbejder derfor i højere grad med variation i vægtbelastning fremfor i øvelsesudvalg.

OBS: I perioder hvor du har alvorligt underskud på kropskontoen og har brug for træning som stiller lidt mindre krav til nervesystemet, kan du med fordel skele til træningen på niveau 1 og niveau 2. 

Under alle omstændigheder er det en god idé at arbejde på niveau 2 i perioder, for at dække de blinde vinkler, der ofte dukker op, når man bliver så stærk i foretrukne øvelser, at man forsømmer andre elementer i sin træning. 

Har du brug for vejledning? 

Skriv til vores kunderådgivning på support@annabogdanova.dk