Mette døjer ikke længere med spændinger i nakken og PMS

Mette Frank

Mette Frank har tabt sig i taljen, er gået en buksestørrelse ned, fået mere styr på sine måltider og døjer ikke længere med spændinger i nakken og PMS.

Jeg har trænet regelmæssigt efter Annas programmer siden slutningen af 2014 og har lige så stille koblet kostdelen på. Jeg har været igennem både Skyhøj Forbrænding, Sprød, Veldrejet, Baldebiksen og senest også Balder uden Buler, som jeg lige nu tager anden omgang af.

 

Træning der ikke gør mig træt

Jeg har før trænet på hold i et fitnesscenter og løbet, men jeg har faktisk aldrig styrketrænet, selvom jeg i kraft af mit job som fysioterapeut ved, hvor vigtigt det er at være stærk. Men da jeg forsøgte at styrketræne på et hold, blev jeg meget træt i løbet af timen og kunne slet ikke holde intensiteten – og jeg blev også voldsomt sulten af det, så jeg spiste mere. Desuden døjede jeg med små hold i nakken cirka hver anden måned. Jeg var ude efter noget, der kunne gøre mig slankere og stærkere, og så ville jeg selvfølgelig også gerne tabe de berømte 5 kilo!

Det var meget tiltalende for mig, at man 'kun' træner fire gange et kvarter om ugen på Annas programmer. Jeg var lidt skeptisk, men samtidig også overbevist om, at det jo var mere styrke, der skulle til, så jeg valgte at give den hele armen. Og jeg kunne mærke med det samme, at det gjorde min krop glad: jeg bliver ikke træt, kan holde intensiteten hele vejen, og så gør det mig ikke mere sulten, så jeg spiser for meget. Før gav jeg bare mig selv behandlinger for spændingerne i nakken, men til en patient ville jeg jo sige, at de skulle træne styrken i nakken – heldigvis lyttede jeg endelig til mit eget råd, for jeg ikke haft ondt i nakken siden!

 

Graviditetskiloene, spændinger i nakken og PMS er væk

Jeg er heller ikke træt mere, og nu orker jeg at spille fodbold og lege med mine børn – jeg har lyst til bevæge mig. Den utilpashed, jeg før følte, hver gang jeg havde spist noget sødt, er væk. Nu kan jeg spise uden dårlig samvittighed, fordi jeg ikke længere tænker på at træne mere og spise mindre – nu spiser jeg mig mæt, glad og tilpas. Og PMS mærker jeg stort set heller ikke mere!

Sprød og Balder uden Buler er mine klare favoritter. De har givet mig de største resultater, og jeg er vild med øvelserne og follow-a-long videoerne. Det er efter anden omgang Balder uden Buler, at jeg igen kan passe mine gamle bukser i en størrelse mindre, og graviditetskiloene er væk igen. Maven er blevet mindre, og folk siger, at de kan se, at jeg har tabt mig!

 

BAGOM Mette Frank, 39 år, fysioterapeut. Mor til to børn på 1 år og 12 år.

 

.

FÅ 3 ØVELSER TIL AT VÆKKE DIN KROP

Smugtræning som tænder for hjerne/muskel kontakten og får dig til at opdage muskler, du ikke vidste du havde! Med særligt fokus på mave, balder og bækkenbund 

Skærmbillede 2018-11-05 kl. 15.20.59.png. 

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få link til de 3 øvelser direkte i din indbakke.