Din styrke sidder i balderne!

Billeder-Henriette-før-efter

Spænd balderne uanset hvad du laver

Balderne er kroppens største motor. Velfungerende, aktive balder stabiliserer dit bækken, beskytter din lænd og knæ. De fleste korsbåndsskader sker, fordi musklerne er forsiden af låret er for aktive, mens musklerne i balder og baglår snorksover. Det er særligt udtalt hos kvinder.

Derfor skal dine balder være helt aktive og spændte, uanset hvilken øvelse du laver – det gør dig stærkere i hele kroppen.

Kan du ikke aktivere dine balder ordenligt, så mister du ikke kun fylde bagpå – uanset hvor meget du løber eller træner ben og balder – du går også glip af det meste af træningsudbyttet og efterforbrændingen.

Derfor er balder (og mave) de vigtigste fokuspunkter i alle mine programmer. Hele området omkring dine hofter er dit tyngdepunkt. Har du fat dér, så kommer du til at stå stærkere i hver eneste øvelse og i alle dagligdagsaktiviter.

Spørger du mig, så er balder den vigtigste del af kernemuskulaturen! Det er ikke kun for sjov, at jeg er så baldefikseret – stærke og ikke mindst store baldemuskler forebygger lændesmerter og hjælper med at få fat i de nederste mavemuskler, som de fleste kvinder har svært ved at få kontakt til, særligt efter fødsel.

Billederne og begejstrede udråb fra damerne der har købt Balder Uden Buler er ikke til at tage fejl af!

Billeder Henriette før efter

Du kan forvente mindst 5 cm opløftning i dit bagparti efter dette 8 ugers program – og dét er det beskedne resultat!

Du kan også hoppe med på #21dagebaldebootcamp - som jeg har lavet for månedens Move by Femina.

 

Billede 24-02-14 kl. 15.07

Billede 24-02-14 kl. 15.06

Billede 24-02-14 kl. 15.04

 

.

FÅ 3 ØVELSER TIL AT VÆKKE DIN KROP

Smugtræning som tænder for hjerne/muskel kontakten og får dig til at opdage muskler, du ikke vidste du havde! Med særligt fokus på mave, balder og bækkenbund 

Skærmbillede 2018-11-05 kl. 15.20.59.png. 

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få link til de 3 øvelser direkte i din indbakke.