Jane Fonda er en narref*sse!

100111-jane-fonda-300

Ja, du læste rigtigt.

Den slanke spirrevip, der har taget hele verden med storm med bl.a. "Buns of steel" - hun snød dig for hovedretten, om man så må sige.

Se - Fondas videoer er et super fint forspil - fordi hun underviser i bevægelighed i led (step 1 i Balder uden buler) og muskelaktivering (step 2 i Balder uden buler - dog slet ikke lige så tidskrævende, som timelange træninger!)

[youtube TTZ-a1xjGcY]

Meeeen hele "styrk og form delen" (step 3) - den er lige som udeblevet...

[youtube QRaYSa1Kh_s]

For at forme balderne runde og give dem et ordentligt løft (lige som Lotte nederst), så er der brug for, at:

1. Den store baldemuskel tilbringer nok tid under spænding (lur lige på regel #1 "Kend dit tempo" af de i alt 5 (KLIK HER), i min gratis træningsserie, der starter med et 7 min. opvarmningsflow)

2. Du udfører øvelserne med en belastning, der er tung nok (max-allermax 10 gentagelser)

og

3. Du udfører gentagelserne eksplosivt (lur også på regel #2 - om forskellen på "half-assed" og "kick-ass" swings (KLIK HER))

Det er hovedsagligt fordi, at den store baldemuskel består af 85% hurtige, eksplosive muskelfibre - som også er dem, der har størst formningspotentiale.

Og det er kun ved at løfte tungt og eksplosivt nok, at du kan få fat i balderne og forme dem. 

Du får også en bonus årsag nr. 4:

- Du skal helst under parallel i squat, for at aktivere balder i højere grad, end lår - som i forvejen er aktive hos de fleste kvinder (og er årsagen i alt for mange knæskader).

Alt i alt, Jane Fonda - hvis du læser med - og er klar på at stramme balderne op - 

Så se lige at få fingrene i mit nye komplette trænings (og kost) program "Balder Uden Buler", hvor du lærer at styrketræne med optimal resultat (så du kan spise mere og træne mindre). 

Lotte eller Jane?

.

FÅ 3 ØVELSER TIL AT VÆKKE DIN KROP

Smugtræning som tænder for hjerne/muskel kontakten og får dig til at opdage muskler, du ikke vidste du havde! Med særligt fokus på mave, balder og bækkenbund 

Skærmbillede 2018-11-05 kl. 15.20.59.png. 

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få link til de 3 øvelser direkte i din indbakke.