Gratis audio: Alt om kulhydrater

Skærmbillede-2012-10-05-kl.-13.52.18-e1349440694226.png

Vi er nået til 6. uge på efterårets 1200-hold og i går blev det tid til teleklassen om kulhydrater.

(Ja, det er først i uge 6, at det er relevant at forholde sig til de hyppigt udskældte kulhydrater!)

 

Screenshot fra det lukkede forum/videnscenter på 1200-holdet v/Anna Bogdanova.

"Kulhydrater eller ej" er så populært et emne - så jeg besluttede mig for at imødekomme de 75+ anmodninger på min Facebook side om at lave en FAQ om kulhydrater, der bl.a. giver svar på disse spørgsmål:

 

  • Er kulhydraterne virkelig vores fjende?
  • Eller er der noget, de gør godt for?
  • Hvornår er det bedste tidspunkt at spise dem på?
  • Er der virkelig forskel på stivelse?
  • Skal insulin virkelig holdes lavt for at forbrænde fedt?
  • Er der mere til appetitregulering, end stabilt blodsukker?
  • Hvorfor skal man ikke spise "clean" 100% af tiden?
  • Hvordan reparerer du et beskadiget stofskifte (resultater af 1 eller flere lynkure, du har afprøvet i tidernes morgen)?
  • Skal man virkelig spise hver 2.-3. time for at holde blodsukkeret stabilt?
  • Er det virkelig kulhydraterne, der er skurken, når man har en bildæk rundt om maven? Eller er der andre skurke?
 
Alt dette får du svar på i denne MP3 fil (51 min.):
 
 
Og så kan du også få lov til at downloade denne lille "snyde-tabel" om hvilke slags kulhydrater der er bedst at spise hvornår.
 
 

??? Sidder du stadig med spørgsmål om kulhydrater, som du ikke synes du har fået svar på i denne audio og mini-guide? Skriv dit spørgsmål i kommentarerne nedenunder, så skal jeg sørge for at få svaret!


Er du glad for denne guide til kulhydrater? Del den gerne med dine venner og familie via FB link nederst i denne blog!


 
"Men hvad med MIG? Er kulhydrater godt for MIG?"

Det afhænger faktisk af, hvilken kropstype du har - det kan du få klar besked om hos Bodyschool, hvor vi er så godt som færdige med et helt GRATIS 14 dages kost- og træningsprogram til lige netop DIN kropstype (alt efter fordelingen mellem muskler og fedt på din krop).

(Du får naturligvis også muligheden for at tage kropstypetesten for at finde ud af det).

Skriv dig selv op på listen på www.bodyschool.dk, så vil du være den første til at få tilsendt linket til din gratis e-manual med en masse programmer, opskrifter, strategier til implementering og meget mere.  

Screenshot fra den GRATIS 14-dages e-manual til at spise og træne efter din kropstype, fra www.bodyschool.dk


 
1200-holdet light?

Jeg har fået en del henvendelser om et ekstra 1200-hold - i en "light" udgave - inden hold 4 løber af staben 3. marts 2013.

Så lige i øjeblikket er jeg i tankeboks omkring, hvilket format vil være mest passende til sådan et "express" hold - så du stadig får imponerende resultater OG kan opretholde dem fremadrettet.

Lige nu ved jeg, at det vil betyde 3 ting:

 

  1. Du skal være parat til at rykke (det skal jeg nok hjælpe dig med at afklare via en særlig test, som jeg sender ud i mit nyhedsbrev i næste uge. Er du ikke med på listen, sign op i højre side).
  2. Der vil være mere (oftere) træning, sammen med mig - 1200X style. Vil man gerne have synlige resultater på 6-8 uger, som forløbet kommer til at strække sig over, så er der ikke råd til at "komme til at misse en træning eller to" - der skal være 90% compliance på træningsdelen for at kroppen 1) lærer at bevæge sig godt nok til at 2) kunne klare den belastning, som der skal til for at flytte kroppen fysisk. (Nej, vi kommer ikke til at træne os til døde.)
  3. Der er stadig en hel del at lære - om hvordan du skal finde den kost, den træning og den livsstil, der er de rigtige for dig. For 9 ud af 10, der har været på 1200-holdet indtil videre, er det her en helt ny (befriende) måde at se på kost/træning/sundhed på. Derfor skal du have overskud og viljen til at lære nye ting og være villig til at afprøve dem inden du stiller 100 spørgsmål. Du skal være klar på både at gøre og at tænke noget andet, end det du plejer.

Nå jo, og så en ekstra ting: vi kommer til at træne efter et særligt overreaching program, som vil gøre det muligt for dig at holde hele julen fri OG spise al den gode mad UDEN et gram af dårlig samvittighed. Forløbet vil nemlig strække sig over 4-5 uger op til jul og 1-2 uger efter nytår. 

Og ja, der er stadig hormonprofil og individuel vejledning omkring kosttilskud til lige netop din DHEA/cortisol profil.

 

 

.

FÅ 3 ØVELSER TIL AT VÆKKE DIN KROP

Smugtræning som tænder for hjerne/muskel kontakten og får dig til at opdage muskler, du ikke vidste du havde! Med særligt fokus på mave, balder og bækkenbund 

Skærmbillede 2018-11-05 kl. 15.20.59.png. 

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få link til de 3 øvelser direkte i din indbakke.

 


0 kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!

Skriv en kommentar