Den glemte hemmelighed om løb

LostSecretofRunning

Generelt anbefaler jeg ikke mine klienter at løbe som første prioritet for at komme i form. 9 uf af 10 bevæger sig simplethen ikke godt nok til at kunne få andet ud af løb, end en stresset krop med skader.

MEN.

For dig, der elsker at løbe og nyder at komme udenfor og få blæst hjernen igennem lidt - er her et simpelt og uhyre effektivt løbetip, "100-up". Hvis du lærer denne teknik, vil jeg vove at påstå (lige som Christopher McDougall i videoen), at du aldrig kommer til at løbe forkert. Du vil samtidigt komme til at løbe hurtigere med mindre tidsinvestering, end de traditionelle løbeprogrammer anbefaler ("...he couldn't run as much as the other guys, so he learned how to run better", citat fra videoen).

Hører du ovenikøbet til dem, der får ondt i lænden af at løbe, er det her i høj grad for dig!

Klik på billedet nedenunder for at gå til videoen. 

Vil du gerne blive en bedre løber, men har ikke tid til meget træning eller ikke orker at komme ud i det blæsende vejr, kan du finde ekstra øvelser til at blive hurtigere uden løbe HER. Jeg kan afsløre, at bl.a. swings og get-ups kan programmeres specifikt til at få en hurtigere løbetid - Helle, som fik afprøvet programmet, blev 49 sek. hurtigere pr. km! - efter blot 4 ugers træning.  

.

FÅ 3 ØVELSER TIL AT VÆKKE DIN KROP

Smugtræning som tænder for hjerne/muskel kontakten og får dig til at opdage muskler, du ikke vidste du havde! Med særligt fokus på mave, balder og bækkenbund 

Skærmbillede 2018-11-05 kl. 15.20.59.png. 

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få link til de 3 øvelser direkte i din indbakke.