Forbrænd 1200 kcal i timen med en kettlebell

ACEstudy.png

Med én enkel øvelse kan du nu smelte de genstridige kilo uden at skulle ud i regnvejret eller hen i træningscentret.

Lad mig introducere kettlebell swing. Du har sikkert set øvelsen udført før - fx i crossfit.

Men det er ikke lige meget, hvordan du svinger din kugle, hvis formålet er mere fedttab, bedre kondition og mere definerede muskler. Kettlebell'en er jo bare et redskab - effektiviteten afhænger af, hvordan du bruger den. Bruger du den korrekt, kan du forbrænde 1200 kalorier i timen! JA, du læste rigtigt.

Du kan læse studiet udført af ACE (American Council on Exercise) ved at klikke på billedet ovenfor eller lige HER.

Jeg har tidligere skrevet om, hvordan du få maksimalt udbytte af din kugle her, her og her. Du kan læse om en af nøglerne bag succesfuld programmering her.

Du har måske også prøver kræfterne med kettlebell swing i Annas Baldebiks eller på mine workshops, hvor vi gennemgår 3 vigtige trin, inden vi går i gang med kuglen, for at få maksimal muskelaktivering og dermed træningseffekt af øvelsen.

I min online træningsskole Annas Baldebiks programmerer vi kettlebell swing, kettlebell high pull og kettlebell snatch på en helt ny måde, som garanterer, at fedtet smelter af din krop på rekordtid + du får kontakt til dine mavemuskler og strammet dem op. Tjek det ud her!

Samtidigt sørger vi for at undgå den ellers typiske "crash&burn" effekt, der unægteligt kommer efter military style bootcamps og all out træningsindsats, som følges hånd i hånd med de nytårsforsætter, der er lige om hjørnet.

Træningsmetoden er specifikt tilpasset den følsomme og tilsyneladende uforudsigelige kvindekrop, på baggrund af min erfaring med personlig træning (live og online) af over 3500 kvinder, som kommer til mig med ønsket om en stærk, slank og samarbejdsvillig krop.

0 kommentarer

Der er endnu ingen kommentarer. Vær den første til at skrive en!

Skriv en kommentar