Træning er min redningsvest

Snatchmidt

Min hverdag er meget turbulent lige nu. Min mor har for nylig fået konstateret brystkræft og skal opereres i denne uge. Og jeg har bare været underlagt de vildeste humørsvingninger. Kan blive helt vildt sur eller ked af det ud af det blå. Der er så mange ting, der kommer op. Og det kan jeg ikke altid lige få ud af systemet, når min snart 4 måneder gamle dreng har brug for mit overskud. Men han kan mærke min uro, så de sidste uger har han ingen rytme haft - jeg må stille op med mit bryst i tide og utide, og have ham på armen dagen lang, fordi han ikke sover længere, end 30 min. ad gangen. AAAAAARRRRRRRGGHHHH!!!! (Thank God, han sover hele natten igennem dog, uanset hvad!)

Det mest effektive for mig, som hjælper mig med at få renset hjernen og kanaliseret min frustration lige nu, er at flå i mine jernkugler. Tunge, korte træningspas med velkendte øvelser nulstiller min krop og mit sind. Og ja, der er sikkert en masse emotionelle issues, jeg burde gå ind og arbejde med at forløse i denne tid. Men. Ikke lige. Nu. Orker ikke. Giv mig noget tungt at flå i. Tak.

 

Morgentræning, ca. 20 min.:

Clean&jerk med 2x16 kg: 3 ladders med 2, 4, 6 gentagelser

Aftentræning, ca. 15 min.:

Kompleks bestående af 5 cleans + 5 military press + 5 front squat + 5 push press + 5 front squat.

Med 2x12 kg, 5 runder med 90 sek. pause i mellem.

AHHHHHHHHHH. Sane again.

.

FÅ 3 ØVELSER TIL AT VÆKKE DIN KROP

Smugtræning som tænder for hjerne/muskel kontakten og får dig til at opdage muskler, du ikke vidste du havde! Med særligt fokus på mave, balder og bækkenbund 

Skærmbillede 2018-11-05 kl. 15.20.59.png. 

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få link til de 3 øvelser direkte i din indbakke.