Hvordan får du mere ud af dine benbøjninger?

Benbøjninger/squats er en fantastisk øvelse for at forme bagdelen. Hvis den vel at mærke ikke sover - så skal den vækkes først med øvelserne, som du kan finde her og her.

Herefter betyder udførsel af øvelsen også noget.

Det er faktisk ret afgørende at have øje for denne detalje, hvis du gerne vil have det optimale ud af den tid, som du bruger på træning. Det optimale = en fast, rund, løftet bagdel som fungerer som en større fedtforbrændende motor.

Hvad lægger du mærke til i denne video, og hvorfor giver det dig bedre resultater? Der er endnu en træningstime på spil!

Vinderen offentliggøres onsdag den 6. juli kl. 12.00!

 

Bonus info: Når du laver benbøjninger med kettlebells, får du ud over balder og lår samtidigt trænet hele din kerne (muskulaturen omkring rygsøjlen - hvilket giver dig en stram talje) og øvre ryg, der skal arbejde hårdt for at opretholde den oprejste holdning.

.

FÅ 3 ØVELSER TIL AT VÆKKE DIN KROP

Smugtræning som tænder for hjerne/muskel kontakten og får dig til at opdage muskler, du ikke vidste du havde! Med særligt fokus på mave, balder og bækkenbund 

Skærmbillede 2018-11-05 kl. 15.20.59.png. 

TILMELD DIG NYHEDSBREVET
og få link til de 3 øvelser direkte i din indbakke.