Vil du have et effektivt trick til bedre søvn?

Min sunde hverdag SKØN 4

Så får du mit lige her!

Jeg deler det faktisk i gratismagasinet SKØN, som ligger i alle landets Matas butikker lige nu.
De skriver om en helt almindelig dag i mit liv. 

Ikke én dag er ens, og så alligevel... midt i en masse kaos er der bestemte highlights, der går igen.



Én af de rutiner, jeg prøver at få arbejdet ind i alle mine dage, er at massere og mobilisere min kæbe inden sengetid.
Det er ét af de såkaldte neuroflows, som indgår i mine træningsprogrammer, jeg underviser i.

Med flows kan du nemlig øge udbyttet af din træning, også når dit fokus er mere styrke og opstramning.
Flows rekalibrerer din sansning og kropsbevidsthed, og gør dermed din hjerne mere tryg i bevægelse.
Det giver dig større bevægefrihed og færre bremser på dine muskler, så du kan udvikle mere kraft i hver gentagelse.
Derfor får du væsentligt mere ud af din træning (og endda på kortere tid)!

Og så var der det der med søvnen...
Flows kan også bruges som mikropauser i løbet af dagen og til at afhjælpe akutte udfordringer.
Jeg bruger 5-10 minutter på at massere og mobilisere min kæbe hver aften hver aften. 
Og hvis jeg vågner om natten og ikke kan falde i søvn igen, bruger jeg også dette flow.
Det virker på nul-komma-fem!

Hvis du også vil prøve det, kan du se denne video, hvor jeg viser og forklarer øvelsen:





Hvis du vil læse mere om neuroflows, kan du læse videre på min blog lige her.

Vil du prøve, hvordan neuroflows kan kombineres med styrkeøvelser for maksimal effekt,
skal du komme med ind i min onlinetræningsklub En Stærk Sag