Intention er vigtigere, end perfektion.

64D5AE6A-24C7-4D1B-A5F7-1124D7970A8C

“Selve dét, at forsøge sig med teknikken - selvom det er svært - og blive ved, har åbenbart gjort en forskel. Motivationen er stor. Ydmygheden ligeså og energien på højeste💪


Sådan skrev én af medlemmerne i EN STÆRK SAG i går.

 

Det er dét som skaber nye nerveforbindelser i hjernen 🧠💥

At forsøge sig med en svær øvelse, fx en get-up.

At have en idé om, hvilken opgave du vil løse med kroppen - og gøre det så godt du kan.

Og hver gang du øver dig i samme intention, så forstærker du den samme nerveforbindelse.


Du behøver overhovedet ikke ramme rigtigt hver gang.

Det er IKKE dét, at du udfører en øvelse 100% korrekt, som giver dig fremgang.

Det er selve processen, hvor du arbejder dig hen imod det.

Dét, at du bliver ved med at prøve.


Derfor kan du nu slippe tanken om, at du skal være helt sikker på, at du udfører øvelserne 100% rigtigt, førend du går i gang - for ellers er det spild af tid.

Du skal bare have en intention om at udføre øvelsen så tæt på det ønskede resultat som muligt.


At du føler, du er langt fra, gør absolut ingenting.

Du vil ikke komme til at ramme den rigtige bane (altså vejen fra A til B i en øvelse) hver gang - uanset hvor mange års træningserfaring du ellers har på bagen.

Hver gentagelse vil ikke sidde i skabet.

Men når du vælger træning, der udfordrer ikke blot din krop, men også din hjerne... Når du lægger fokus i træningen hver gang...

Så vil du blive bedre og bedre til at korrigere din bane - aligne dine led og muskler, så de kommer tættere og tættere på den position, den bevægebane, hvor du udvikle størst kraft og få mest impact.


Det er fuldstændig som at træde en ny sti.

Nogle dage træder du de samme steder, nogle dage træder du lidt ved siden af. Men du tager den samme vej igen og igen.

Og på et tidspunkt har du trådt stien så mange gange, at den bliver din foretrukne nemme vej.

Den som du tager på autopilot, i stedet for den gamle vej.


Det er sådan du bliver bedre.

Det er sådan du bliver stærkere.

Det er sådan nye vaner bliver skabt 💪🧠💥


Kom med i træningsklubben EN STÆRK SAG!

Lige nu arbejder vi med en get-up workshop, og på mandag åbner vi for swing workshop. 

De er begge dele af forberedelsen til programmet Eneste Ene, som vi skal træne i dette kvartal.


“En workshop? Hvad er det?”

Hvert workshop kan ses som en forberedende “reboot-camp”.

Du får ryddet op i kompensationer samt styrke- og smidighedsbegrænsninger, så du bedre kan træne med den rette spænding og kraftudvikling i det efterfølgende træningsprogram.

I workshops lærer du at udføre udvalgte grundøvelser - og deres variationer tilpasset dit niveau - med høj kvalitet, hvilket er den direkte vej til høj effekt.


“Hvordan træner jeg på en workshop?”

Hvert workshop består af 7 forskellige træninger med 2 øvelser i hver.

Træningerne bygger oven på hinanden og skal udføres i den givne rækkefølge over 7 dage. De kan også strækkes over længere tid, hvis du har brug for at øve enkelte træninger flere gange, inden du går videre til den næste - eller har brug for at lægge fridage ind. Du også kan gentage workshoppen igen og igen. 

Den første øvelse i hver træning under workshops er som regel en såkaldt “movement prep”. En assisterende øvelse, der gør det lettere for dig at udføre øvelse nr 2, som er en bid af den samlede øvelse vi arbejder på at mestre.

Så inden vi fx skal træne GETUP i selve træningsprogrammet, så træner vi G og E og T og U og P i workshoppen.

Samlet varighed er ca. 10 min. pr. træning - men du kan tilpasse det, så du træner mellem 5-20 min. pr gang.

 

527A50E6-8968-481A-95E3-CDE70A589811

 

Ud over get-up workshoppen, kan du i dette kvartal bl.a. glæde dig til: 

D8D911ED-DDC9-4A37-95F8-DF8564D5CDF1

 


SE OM EN STÆRK SAG ER NOGET FOR DIG >>>

 

Hør fra andre medlemmer:

037818F8-7A0A-4F46-BE31-28CB9650EE96

3F105793-3513-46E1-8BD0-CD55F8FBEA87

997B01D6-8BB7-4734-A5BC-F381B9BBEBD4-edited


EBCE68B6-D8C8-4CBE-9AAF-2A39B9223172


Kom med i klubben!

Skærmbillede 2021-01-23 kl. 14.33.54


Du lærer at styrketræne hjemme, så du får synlige resultater med blot 1 time om ugen. Teknisk sikkert, effektivt og uden skader - med skyhøj efterforbrænding.

Jeg giver dig mine bedste strategier til et hverdagsvenligt og bæredygtigt træningsflow, som bliver ved med at skabe fremgang og synlige resultater for dig – uden at du nogensinde skal træne til udmattelse.


SE MERE OM MEDLEMSKLUBBEN HER  →